De klantenservice van Natuurlijke Dierenwinkel.nl
Waar kunnen we je bij helpen?
De klantenservice is bereikbaar via de contactpagina op deze webitse of direct per mail via klantenservice@natuurlijkedierenwinkel.nl. We doen altijd ons best je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden.
De klantenservice is het best bereikbaar binnen kantooruren. Mail of contact je ons buiten kantooruren of in het weekend, dan kan het gebeuren dat een reactie langer duurt dan normaal.
Wil je snel reactie? Stuur ons dan een whatsapp-bericht via de knop rechts onderaan de website.
Bestellen
In onze webwinkel, welke te vinden is op www.natuurlijkedierenwinkel.nl kunt u de natuurlijke dierenproducten bekijken die wij verkopen. Als u uw keuze heeft gemaakt, dan voegt u de gewenste producten toe aan uw digitale winkelwagen en start u het proces om uw bestelling definitief te maken. Om tot betaling over te gaan gaat u naar uw winkelwagen. Dit gaat automatisch nadat u één of meerdere producten heeft geselecteerd. Of ga er zelf heen door op het icoontje rechtsboven te klikken.
Betalen
In het winkelwagen-scherm, dat bestaat uit vier eenvoudige stappen, selecteert u in het eerste scherm de door u gewenste betaalmethode. U kunt onder meer kiezen voor een directe betaling met iDEAL, voor een directe betaling met uw creditcard of voor achteraf betalen via Klarna. Daarnaast is het mogelijk om te betalen via: Paypal, Belfius Direct Net, Creditcard, SOFORT Banking en Bancontact.
N.B. Klarna voert voor de webwinkel van natuurlijkedierenwinkel.nl het volledige achteraf-betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Klarna via de e-mail ontvangt om te betalen. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement (zie website Klarna). Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk alsnog betalen met een andere betaalmethode.
In het tweede scherm vult u uw persoons- en adresgegevens in. Controleer hier de door u ingevulde gegevens en ga akkoord met onze algemene voorwaarden. Het derde scherm geeft u instructies met betrekking tot de te verrichten betaling. Na deze opgevolgd te hebben, heeft u alle stappen doorlopen.
Levering
Nadat wij de bestelling (en betaling) hebben ontvangen, zullen wij u een bevestiging van de ontvangst van je bestelling (en betaling) zenden. Als u op maandag tot en met vrijdag en op zondag voor 18:00 uur bestelt, wordt uw bestelling de volgende dag geleverd. De bestellingen worden via PostNL geleverd. Mocht u niet thuis zijn op het aflevermoment, dan bezorgt PostNL bij de buren of u ontvangt een briefje in de bus over het volgende bezorgmoment. Mocht u vragen hebben over de te volgen procedure(s), dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch dan wel per e-mail.
U ontvangt na bestelling per mail een track & tracecode van de groothandel, waarmee u kunt zien binnen welk tijdvak uw bestelling wordt bezorgd.
N.B. U heeft altijd recht op de zogeheten wettelijke garantie. Deze garantie houdt in dat het gekochte product moet voldoen aan datgene wat u er redelijkerwijs van mag verwachten.
Retourneren
Na ontvangst heeft u 14 dagen om aan te geven dat u van de koop afziet. U kunt hiervoor gebruik maken van het onderstaande modelformulier voor herroeping, maar u bent hiertoe niet verplicht. Na aan ons gemeld te hebben dat u gebruikmaakt van dit zogeheten herroepingsrecht, heeft u 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De herroeping wordt door ons per e-mail bevestigd, evenals de ontvangst van de retour gezonden producten. Voor het beoordelen van de (voedings)producten is het niet nodig om deze te openen. Als deze toch zijn geopend dan kunnen wij het niet meer verkopen en is de waardevermindering 100%.
Retouradres (magazijn): Hongkongstraat 71, 3047 BR Rotterdam.
TERUGBETALING:
Uw betalingsverplichting komt bij een rechtsgeldige herroeping te vervallen. Als u al betaald heeft, betalen wij u het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Dit gebeurt in ieder geval binnen 14 dagen, gerekend vanaf het moment dat u heeft aangegeven alsnog af te willen zien van uw aankoop. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zal u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. De initiële verzendkosten worden vergoed door ons. De verzendkosten van het retourneren van de dierenvoeding komen echter voor rekening van de consument, dus voor uw rekening.